Returnare produse

Produsele cumpărate de la SC NIN HOME SRL pot fi returnate în următoarele situații:

1) Produsul pe care l-ați primit nu este conform cu specificațiile de pe website-ul nostru

În acest caz puteți cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteți cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiți un alt produs, urmând să plătiți diferența de preț (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat inițial), respectiv să vi se ramburseze diferența (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat inițial).

În acest caz, clientul trebuie să returneze produsul, costurile de returnare și de transport vor fi suportate de SC NIN HOME SRL, dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.

2) V-a fost livrat din greșeală alt produs decât cel comandat

Va rugăm să returnați cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteți să cereți rambursarea integrală a contravalorii.

Costurile de returnare și de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de SC NIN HOME SRL, dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc. În cazul în care luați în considerare returnarea produsului comandat, asigurați-va că acesta nu este desigilat sau utilizat.

Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din contract, iar această perioadă de retragere menționată expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.

Pentru a returna un produs, contactați-ne telefonic sau pe e-mail.